Nepal - Reisverslagen van Fleur Kuiken - WaarBenJij.nu Nepal - Reisverslagen van Fleur Kuiken - WaarBenJij.nu
Nepal

Van 22 mei tot 13 juni ga ik vrijwilligerswerk doen in Kathmandu, Nepal.
Ik doe dit via Activity International.
Ik zal 3 weken in een vrijwilligershuis verblijven en van daaruit les geven op een school in Kathmandu (Milkyway International School).

Daarnaast ga ik in de weekenden het land door reizen om ook een beetje vakantie te vieren. :-)

Via deze blog zal ik af en toe wat schrijven/foto's posten.

Ook heb ik een inzamelingsactie gestart via Dream or Donate. Ik wil iedereen die iets gedoneerd heeft heel erg bedanken! Het gaat zeker goed terecht komen en daar zal ik ook een verslagje van maken.

Cya!

Fleur

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2016

Back!

29 Mei 2016

Week 1

24 Mei 2016

Firrst impressions
Fleur

Hi, Ik ga van 22 mei t/m 13 juni 2016 vrijwilligerswerk doen in Nepal (Kathmandu) via Activity International. Om al mijn ervaringen op te kunnen schrijven en mijn vrienden en familie op de hoogte te houden van mijn avontuur zal ik proberen hier zo veel mogelijk op te schrijven;-)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9961

Voorgaande reizen:

22 Mei 2016 - 13 Juni 2016

Vrijwilligerswerk Nepal

22 Mei 2016 - 13 Juni 2016

Nepal

Landen bezocht: